Nu på söndag möts vi återigen till gudstjänst kl.10:30. Vi fortsätter vårt predikotema med Jesus i centrum, och på söndag får vi lyssna till Mattias Eveborn predika om "Jesus, Läkaren". Vi ber, lovsjunger och firar dessutom nattvard tillsammans. Söndagsäventyret har samling, och vi avslutar med fortsatt gemenskap runt fikaborden.

Missionsgudstjänst 12 mars
Nästa söndag, den 12 mars, får vi besök av våra utsända missionärer Ferro och AnnaMaria Mehmedovic. De kommer att predika och dela med sig av berättelser från arbetet i Spanien.