Här kommer veckans infomail:

Missionsgudstjänst
Nu på söndag möts vi till missionsgudstjänst kl.10:30. Vi får besök av våra utsända missionärer Ferro och AnnaMaria Mehmedovic. De kommer dela med sig av berättelser från arbetet i Spanien, och Ferro kommer predika om "Att vara ljus och salt". Dessutom kommer vi be och lovsjunga tillsammans. Söndagsäventyret har samling, och vi avslutar med fortsatt gemenskap runt fikaborden.

PS. Denna gudstjänst kommer inte sändas via zoom eller spelas in.

Församlingsmöte 19 mars
Den 19 mars har vi församlingsmöte efter gudstjänsten.

Tacolov den 31 mars
Fredagkväll den 31 mars kl.17:30 bjuder vi in till Tacolov, en gemenskapskväll för alla åldrar. Mer information kommer, men det blir tacos. Det blir lovsång. Det blir en lek/tävling. Jesus kommer stå i centrum. Och det blir eventuellt en överraskning i slutet av kvällen. Du hör, detta vill man inte missa! Så boka in kvällen redan nu!

För att kunna planera matinköp någorlunda vettigt, skicka gärna en intresseanmälan till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. samt eventuell specialkost.

OBS! Detta blir den veckans gudstjänst, vilket innebär att det inte är någon gudstjänst söndag den 2 april.

PS! Detta är ett perfekt tillfälle att bjuda med någon som gillar tacos och är nyfiken på Jesus! Vem bjuder du med?