Här kommer veckans infomail:

Nu på söndag möts vi åter till gudstjänst kl.10:30. Vi fortsätter på vårt predikotema med Jesus i centrum, och jag predikar om "Jesus, livets bröd". Dessutom kommer vi be, lovsjunga och fira nattvard. Söndagsäventyret har samling, och vi avslutar med fortsatt gemenskap runt fikaborden.

Församlingsmöte 19 mars
Nu på söndag har vi församlingsmöte efter gudstjänsten. Församlingsledningen kommer bland annat presentera ett förslag till anställning av ungdomsledare. OBS! Eventuellt beslut kring anställning tas vid ett senare församlingsmöte.

Tacolov den 31 mars
Fredagkväll den 31 mars kl.17:30 bjuder vi in till Tacolov, en gemenskapskväll för alla åldrar med tacos och lovsång. Vi inleder kvällen med att tillsammans göra iordning tacosen innan vi äter och umgås kring borden. Vi avslutar sedan kvällen med en lovsångsgudstjänst med Jesus i centrum.

För att kunna planera matinköp någorlunda vettigt, ber vi er skicka en intresseanmälan till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den., samt eventuell specialkost. Anmäl er senast 26 mars.

Vill du vara med och sjunga eller spela under lovsångsgudtjänsten? I så fall är du välkommen till ett lovsångsrep efter gudstjänsten den 26 mars. Ta med dig lunch att äta innan så att du orkar med repet under eftermiddagen.

OBS! Tacolov blir den veckans gudstjänst, vilket innebär att det inte är någon gudstjänst söndag den 2 april.

PS! Detta är ett perfekt tillfälle att bjuda med någon som gillar tacos och är nyfiken på Jesus! Vem bjuder du med?

Missionärshälsningar
Bifogat finner du nyhetsbrev från våra missionärer Linnea och Tobias Åbergs i Thailand: Nyhetsbrev_33_Mars_2023_Åberg-komprimerad.pdf