Vilken härlig jul-jubileumsfest vi fick i söndags! Jag har i alla fall en god eftersmak av dagen, och känner glädje och tacksamhet över att få vara en del av vår församlingsgemenskap. Stort tack till alla som på olika sätt bidrog till festen!

Julgudstjänst
Nu på söndag samlas vi till årets sista gudstjänst kl.10:30. Jag kommer predika utifrån berättelsen om när en ängel gör ett besök hos Maria. Dessutom kommer vi lovsjunga, be och fira nattvard tillsammans. Vi avslutar sedan gudstjänsten med fortsatt gemenskap runt fikaborden.