Tack för en härlig julfest förra söndagen! Särskilt tack till er som förberedde och fixade och gjorde festen möjlig.

Nu på söndag är det fjärde advent och vi möts kl.10:30 till årets sista gudstjänst. Vi tjuvstartar julen tillsammans genom att samlas kring julevangeliet där jag predikar utifrån rubriken "Glada nyheter". Vi kommer även lovsjunga, be och fira nattvard tillsammans. Vi avslutar som vanligt med att fika tillsammans.

Julhälsning från Spanien
Bifogat finner du en julhälsning från våra missionärer Ferro och Anna-Maria Mehmedovic i Spanien. Julhälsning_från_familjen_Mehmedovic_i_Spanien.pdf

Artikel från Goda Nyheter
Jag bifogar även en artikel från Goda Nyheter, om en ung kille som fick kontakt med Gideoniterna vid ett besök hos oss i Citykyrkan för ca 11 år sen. En härlig text om vad mötet med en mötesvärd på en gudstjänst kan få betyda. Artikel_från_Goda_Nyheter.pdf