Nu på söndag är det dags för församlingens julfest! Vi börjar med att fira gudstjänst kl.10:30, och fortsätter sedan festen en trappa upp med julgröt.

Under julfesten kommer vi ha ett lotteri där pengarna går till motorcykelmissionen i Spanien. Tanken här är att vi tillsammans skapar ett vinstbord med saker vi vill ge vidare. Så ta gärna med en kokad sylt, en stickad strumpa, ett färdigspelat spel eller något annat som du har hemma, och skänk det till vinstbordet!

Varmt välkomna!

Påminnelse inför årsmötet
Den 5 februari 2023 planeras det för församlingens årsmöte. Om du planerar att kliva av något uppdrag du valts in på, meddela det till Per-Anders Jacobsson och Anders Eneroth i valberedningen senast tisdag 13 december.