Här kommer veckans infomail:

Dopgudstjänst
På söndag samlas vi åter till gudstjänst kl.10:30, och den här söndagen planeras det för dop! Det är Elliot Öhlin som har bett om att få döpas. Vi fortsätter även höstens tema "Älskade församling", och jag kommer predika om "Trons gemensamma handlingar". Söndagsäventyret har samling för barnen och vi avslutar gudstjänsten med fortsatt gemenskap runt fikaborden.

Jubileumsfirande 10 dec
Den 13 december fyller Citykyrkan 70 år. Det vill vi fira med en jubileumsfest! Festen kommer till sin utformning ha många likheter med den traditionsenliga julfesten, men med några extra festliga inslag.

Vi börjar med en kortare gudstjänst i kyrksalen för alla åldrar, innan vi samlas i församlingsvåningen för gemensam grötlunch och festligheter. Under festen kommer det finnas tillfälle att ge en hälsning till församlingen, dela ett minne eller en kort anekdot. Till kaffet blir det tårta!

För att kunna planera matinköp vill vi att ni anmäler antal och eventuell specialkost. Maila Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. senast 3 december.

PS! Anmäla sig tidigt är fortfarande det nya coola! ;)

Församlingsmöte
Den 26 november efter gudstjänsten planeras det för församlingsmöte i samband med kyrkfikat.