Höstlovet står runt hörnet, och jag hoppas och ber att det får bli en vecka av god vila och rekreation för er det särskilt berör.

Här kommer veckans info-mail:

Uppdatering från Palms
I söndags fick vi beskedet att Sandra Palm, en av våra missionärer i Eswatini, hade fått åka in till sjukhuset på grund av en infektion i gallblåsan.

Nu hälsar Sandra att hon är utskriven från sjukhuset och tackar för alla förböner. Hon behövde ingen operation av gallblåsan, utan kroppen gensvarade på medicinen och hon kan nu ta de sista dagarnas antibiotika i tablettform istället.

Läs hela hennes hälsning här: Hälsning_Sandra_Palm.pdf

Missionsgudstjänst
Nu på söndag fortsätter vi höstens tema "Älskade församling" genom att mötas till missionsgudstjänst kl.10:30. Att med förbön och insamlade medel stödja mission har tydligt funnits med i hela Citykyrkans historia, som en drivkraft och anledning till att man grundade gemenskapen. Därför är det passande att vi på söndag särskilt får uppmärksamma vårt internationella missionsarbete. Vi kommer få lyssna till Andreas Palm, en av våra nyaste missionärer, predika. Dessutom har Söndagsäventyret samling och vi kommer att ta tid i bön och lovsång, innan vi avslutar med fortsatt gemenskap runt fikaborden.

Undrar du om våra lokaler är uthyrda?
I den kalender som finns på den interna delen av hemsidan kan man se om våra lokaler är uthyrda, detta kan vara bra att veta om man tänker städa eller göra något annat i kyrkan. För att komma in på den interna delen trycker man på "LOGIN" eller går direkt till https://citykyrkan.nu/index.php/login

Användarnamn är medlem och lösenordet är jagvillvetamera (bara små bokstäver)