Här kommer ett kort veckomail:

Tacolov 20 okt
Fredagkväll den 20 oktober kl.17:30 bjuder vi in till Tacolov, en gemenskapskväll för alla åldrar med tacos och lovsång. Vi inleder kvällen med att tillsammans göra iordning tacosen innan vi äter och umgås kring borden. Vi avslutar sedan kvällen med en lovsångsgudstjänst med Jesus i centrum.

För att kunna planera matinköp någorlunda vettigt, ber vi er skicka en intresseanmälan till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den., samt eventuell specialkost. Anmäl er senast 16 oktober! (Och kom ihåg: anmäla sig tidigt är det nya coola!😉 )

OBS! Tacolov blir den veckans gudstjänst, vilket innebär att det inte är någon gudstjänst söndag den 22 oktober.

PS! Detta är ett perfekt tillfälle att bjuda med någon som gillar tacos och är nyfiken på Jesus! Vem bjuder du med?

Nu på söndag möts vi åter till gudstjänst kl.10:30. Vi fortsätter höstens tema "Älskade församling", och jag kommer predika om församlingen som "Guds familj". På söndag kommer vi även ha barnvälsignelse för Alexander Öhlin. Dessutom har Söndagsäventyret samling, och vi kommer fira nattvard tillsammans. Vi avslutar sedan med fortsatt gemenskap runt fikaborden.