Här kommer ett kort veckomail med lite info:

Nu på söndag möts vi till gudstjänst kl.10:30. Jag kommer predika om "Uppdraget" och vi kommer ta tid för att lovsjunga och be tillsammans. Söndagsäventyret har samling, och vi avslutar med att dela gemenskapen kring fikaborden.

Årsmöte
Församlingens årsmöte kommer hållas den 5:e februari. Vi börjar med en kortare gudstjänst kl.10:30 innan årsmötet dras igång. Och vi kommer även festa till det med smörgåstårta! Årsmöteshandlingarna mailas ut inom kort.