Hoppas ni har fått en god ingång i 2023! Själv åkte jag dit på en utdragen förkylningsgrej, men börjar äntligen komma ur förskylningsdimman nu. Ser fram emot att börja träffa er igen, även om jag kommer prata med en lite hesare röst ett tag.

Nu på söndag möts vi till gudstjänst kl.10:30. Jag kommer predika om "Några påminnelser inför 2023" och vi kommer fira nattvard tillsammans, samt ta tid i lovsång och bön. I början av gudstjänsten kommer vi även ha parentation för Gurli Bergström. Vi avslutar med att dela gemenskapen kring fikaborden.

Årsmöte
Jag vill även påminna att församlingens årsmöte kommer hållas den 5 februari. Vi börjar med en kortare gudstjänst innan årsmötet dras igång. Det kommer även festas till med gemensam lunch. Årsmöteshandlingarna mailas ut inom kort.