Nu på söndag möts vi till Årsmöte! Vi samlas för att minnas det gångna året och tackar Gud för Hans trofasthet. Vi blickar fram mot det nya året och tar tillsammans ut riktningen. En festlig dag av bön, beslut, gemenskap och smörgåstårta!

Vi börjar med en kortare gudstjänst kl.10:30 innan årsmötet dras igång. Söndagsäventyret kommer visa film i församlingsvåningen under årsmötet.

Mathjälpen
Nu på tisdag, kl.17:30 den 7 februari, börjar Mathjälpens utdelning igen för terminen. I samband med att matpriserna steg i slutet av förra året har det märkts att behoven ökat, så fundera gärna hur du kan vara med och bidra. Be, ge eller engagera dig som volontär för att på ett konkret sätt hjälpa till att sprida kärlek till behövande i Linköping! Hör av dig till Linda Eveborn om du har frågor och funderingar.