Här kommer veckans infomail:

Bibel och Bullar
På söndag fortsätter vi höstens tema "Älskade församling" genom att samlas till en gudstjänst med fokus på bibelsamtal. Vi tror att bibeln är levande och verksam och har något att säga oss idag. Tillsammans kommer vi läsa en text och fråga oss vad den säger om Gud, och vad det har för betydelse för våra egna liv.

Vi samlas kl.10:30 runt borden på församlingsvåningen och inleder med fika och gemenskap innan bibelsamtalet. Som församling vill vi vara en stor familj där alla åldrar får plats och där vi umgås och bygger relationer över generationsgränserna. Den här söndagen kommer barnen därför inte ha en separat samling, utan inkluderas istället i bibelsamtalen. Det kommer även finnas målarbilder tillgängligt för barnen, och blir det för mycket spring i benen finns lekrum i närheten.

Inga förkunskaper krävs. Varför inte bjuda med någon som du tror är nyfiken på Jesus?

CityCross
På söndag har CityCross samling.

Nyhetsbrev från Eswatini
Våra missionärer Andreas och Sandra Palm, som arbetar med församlingsplantering i Eswatini, skickar här en uppdatering kring deras arbete. Du kan läsa deras nyhetsbrev genom att följa denna länk: