Här kommer info om vad som är på gång det närmaste:

Nu på söndag möts vi åter till gudstjänst kl.10:30. Vi kommer fortsätta vårt predikotema "Odla goda vanor" genom att lyssna till Mattias Eveborn som predikar utifrån rubriken "Den lilla gemenskapen". Söndagsäventyret har samling och efter gudstjänsten fortsätter vi gemenskapen med kyrkfika.

Missionärsbesök 2 okt
Nästkommande helg, den 2 oktober kl.16:00, får vi besök av Linnea Åberg, EFKs regionledare i Asien och en av våra utsända missionärer. Hon kommer berätta om arbetet de står i och dela glimtar från vad Gud gör just nu i Asien. Ta tillfället i akt att möta en av våra missionärer!

Eftersom delar av kyrkan är uthyrda, kommer samlingen hållas på tredje våningen, med ingång från innergården vid parkeringen.
Välkommen!

Mathjälpen infoträff
Den 4 oktober kl.18:00 bjuder Mathjälpens styrgrupp in alla volontärer till en informationsträff. Träffen är till för dig som kommit regelbundet, för dig som är med ibland och för dig som kanske ännu inte varit med på någon matutdelning utan stöttat på annat sätt, men vill få en inblick i hur utdelningen av kasse går till. Det bjuds dessutom på fika! Varmt välkommen!