Här kommer ett kort veckobrev. Just nu pågår uppladdningen för fullt inför församlingshelgen ute på Östgötagården, och jag personligen ser mycket fram emot att få umgås, samtala, lovsjunga och be tillsammans med er som kommer. Enligt väderprognosen verkar det dessutom bli ett helt okej väder!

På söndag kl.10:30 firar vi även gudstjänst tillsammans på gården. Även om du inte anmält dig till församlingshelgen i övrigt är du varmt välkommen att ansluta till gudstjänsten.

Vi ber att det ska få bli två goda dagar där Gud får fördjupa sitt verk i oss, stärka vår gemenskap med Honom och med varandra, och på olika sätt tala till oss. Amen.