Idag börjar grundskolan, och på måndag drar gymnasiet igång. Det innebär en ny vardag för många av våra barn och ungdomar, och deras familjer såklart. Låt oss be om en god skolstart för våra barn, och kanske särskilt att de som börjar ny skola och klass får en god ingång i höstterminen.

Nu på söndag möts vi återigen till gudstjänst kl.10:30. Jag kommer predika utifrån rubriken "Gläd er i Herren" och vi kommer bland annat fira nattvard tillsammans. Vi avslutar sedan med fortsatt gemenskap runt fikaborden.

Församlingshelg 2-3 september
Snart är det dags för årets församlingshelg - i år på Liljeholmens folkhögskola!

Församlingshelgen börjar med fika kl.10:00 på lördag, och avslutas med gudstjänst kl.10:30 på söndag. Det kommer bli tid för mycket gemenskap, för samtal och bön, för lek och fest!

Varmt välkommen med!