I veckan har skolorna dragit igång och en ny vardag börjar för de flesta efter sommarens ledigheter. Jag ber för er alla att ni ska få kraft, glädje och inspiration till diverse uppstarter, och att ni ska få uppleva hur Gud bär er med sin nåd in i denna hösttermin.

"Lovad vare Herren!
Dag efter dag bär han oss,
Gud är vår frälsning."
Ps. 68:20

Nu på söndag möts vi åter till gudstjänst kl.10.30. Jag predikar utifrån rubriken "Hoppet om uppståndelsen", och vi kommer fira nattvard tillsammans. Efter gudstjänsten blir det kyrkfika och det går även bra att delta i gudstjänsten via zoom.

Välkommen!

Församlingshelg på Östgötagården
Den 10-11 september är det dags för årets församlingshelg på Östgötagården. Mer info kommer inom kort, men se till att planera in denna gemenskapshelg!