Tack för den fina blomman och kortet! Nu är jag tillbaka i Linköping och ställer om till vardag igen efter tre intesiva veckor med familjen. Inatt njöt jag av att få sova i min egen säng och passade på att få ihop lite mer än 11 timmars sömn.

Vi ses förhoppningsvis igen på söndag!

Nu på söndag möts vi till gudstjänst kl.10:30. Eleonore Gustafsson gästar oss och kommer predika om "att bära bud om fred". Vi kommer även att lovsjunga tillsammans, Söndagsäventyret har samling för barnen och vi avslutar sedan gudstjänsten som vanligt med fortsatt gemenskap runt fikaborden.

Inför gudstjänsten samlas vi till bön från kl.10.10 på kontoret. Denna bönesamling är öppen för alla, och du är varmt välkommen att delta i bönen för gudstjänsten och för vår församling.

Församlingsmöte 15 september
Efter gudstjänsten nu på söndag samlas vi till församlingsmöte i samband med kyrkfikat.

Skördefesten
I samband med gudstjänsten den 29 september har vi ”skördefest” i Citykyrkan.
Vår idé är att alla som har möjlighet, skänker något som kan glädja andra, till exempel sylt, saft, grönsaker, hembakat, svamp eller varför inte stickade sockar. Pengarna som samlas in under festen kommer att gå till den internationella missionen.

Meddela Ingela eller Tina så fort som möjligt via SMS vad du kan bidra med så hjälper det dem att planera skördefesten.
Ingela Jacobsson 0706 06 16 39
Tina Carlsson 0703 26 82 92