Här kommer ett kort infomail:

Ekumenisk pingstgudstjänst 28 maj
Nu på söndag firar vi ekumenisk gudstjänst kl.11:00, vid Nya Slottet Bjärka Säby.
Predikan: Bertil Divert från Frälsningsarmén.
Sång & musik: Kören Revoice under ledning av Anna Weister Andersson
Parallellt med gudstjänsten firar barnen egen gudstjänst.

PS. Ta gärna med egen fikakorg! Möjlighet finns även att köpa korv.

Mathjälpen sommarutdelning
Mathjälpen kommer ha sin sista utdelning för terminen den 30 maj. För att utdelningen ska fungera väl behövs några fler volontärer till detta tillfälle.

Har du möjlighet att hjälpa till? Kontakta Linda Eveborn för mer information.

Stugmöten
Under sommaren kommer vi ha uppehåll från "vanliga" gudstjänster och istället tillsammans anordna något som vi kallar för stugmöten. Dessa möten kan utformas på olika sätt och på en annan plats än i kyrkan.

Skulle du vilja hålla i ett stugmöte hemma hos dig, eller på valfri plats? Den som ansvarar för ett stugmöte ansvarar för hela samlingen och får fria händer att utforma den som man vill. Anmäl intresse till Lotta och vilken söndag från v26-31 som du önskar.