Här kommer veckans infomail:

Delgivningsgudstjänst
Nu på söndag möts vi till delgivningsgudstjänst kl.10:30. Varför delgivningsgudstjänst? Vi tror att Gud talar och verkar bland oss, och att vi alla kan bidra med att uppmuntra varandra på trons resa genom att dela med oss av det Gud gör i våra liv. Under delgivningsgudstjänster ger vi extra utrymme för att träna oss i att dela med oss av våra erfarenheter. Har du fått något bönesvar du vill nämna? Har du burit på ett bibelord där du upplever att Gud talat till dig? Har du någon erfarenhet där Gud har mött dig? Låt oss tillsammans dela med oss av det vi fått ta emot! Vem vet, kanske kan det bli en viktig uppmuntran för någon annan?

Under gudstjänsten kommer vi även ha parentation för Margareta Johansson, en av församlingens äldre medlemmar som somnade in i måndags. Vi kommer även be och lovsjunga tillsammans, och Söndagsäventyret har samling för barnen. Vi avslutar gudstjänsten med fortsatt gemenskap runt fikaborden.

CityCross
På söndag har även CityCross samling i samband med gudstjänsten.

Missionärshälsning
Bifogat finner du en nyhetsbrev från familjen Mehmedovic, våra missionärer i Spanien: Hälsningar_från_familjen_Mehmedovic_i_Spanien_jan_2024.pdf

Påsklovsläger?
Den 4-7 april planeras det för påsklovsläger på Östgötagården, för årskurs 2-6.

Har du barn som är intresserade av att åka på lägret? Och har du möjlighet att följa med som ledare? Anmäl ditt intresse till familjerådet senast 2 februari.